Kundservice

https://www.funidelia.se/cart

Jag har mottagit en defekt/trasig produkt

Vi är ledsna för att du inte har fått din beställning i perfekt skick, vi kan ha tagit emot den i detta skick från fabriken eller så kan den ha skadats under transporten.

Kontakta oss för att begära en retur via "ditt konto" och ange orsaken i avsnittet för retur, eller använd kontaktformuläret nedan. För att påskynda processen, ange eller bifoga följande:

  • Produktreferensnummer och skada som uppstått
  • Beställningsnummer
  • Ett foto av skadan, samt en bild av dräktens tagg eller streckkod.

När vi har fått din förfrågan kommer vi att kontakta dig så snart som möjligt med en lösning.

Om återbetalningen godkänns kommer vi att returnera det fulla beloppet som betalats för artikeln, exklusive fraktkostnader, eller om artikeln fortfarande finns tillgänglig skickar vi dig en ny produkt. Du har 14 kalenderdagar från det datum du fick beställningen för att göra detta krav.

** Viktigt: Det är obligatoriskt att meddela oss om produktdefekten och din avsikt att returnera den innan du skickar tillbaka varorna till oss. Underlåtenhet att göra det kan leda till att återbetalningen avvisas.

Andra relaterade frågor:
Top