Vi är ledsna för att du inte har fått din beställning i perfekt skick, vi kan ha tagit emot den i detta skick från fabriken eller så kan den ha skadats under transporten.
Kontakta oss för att begära en retur via "ditt konto" och ange orsaken i avsnittet för retur, eller använd kontaktformuläret nedan. För att påskynda processen, ange eller bifoga följande:
När vi har fått din förfrågan kommer vi att kontakta dig så snart som möjligt med en lösning.
Om återbetalningen godkänns kommer vi att returnera det fulla beloppet som betalats för artikeln, exklusive fraktkostnader, eller om artikeln fortfarande finns tillgänglig skickar vi dig en ny produkt. Du har 14 kalenderdagar från det datum du fick beställningen för att göra detta krav.
** Viktigt: Det är obligatoriskt att meddela oss om produktdefekten och din avsikt att returnera den innan du skickar tillbaka varorna till oss. Underlåtenhet att göra det kan leda till att återbetalningen avvisas.
Vi vill informera dig om att de personliga uppgifterna i detta formulär kommer att behandlas av Funiglobal Development S.L. (Funidelia) ensam ansvarig för dem. Huvudsyftet med denna information är att svara på eventuella frågor eller förfrågningar som du kan ha. Legitimering sker genom samtycke från den berörda parten. Vi informerar dig om att vi inte kommer att lämna dina uppgifter till utomstående. Du har rätt att få tillgång till, rätta till och eliminera uppgifter, bland andra rättigheter, enligt förklaringen i den Integritetspolicy som finns tillgänglig här.