Ibland får vi bekräftelsen på leveransen från transportören lite senare, av den anledningen går det inte att registrera returen på ditt konto.
Om du vill påskynda denna process kan du logga in på "ditt konto" och bekräfta att din beställning redan har levererats, på så sätt kommer du att kunna begära en retur.
* Observera att den maximala returperioden är 14 kalenderdagar från det datum du tog emot beställningen, efter denna period försvinner returalternativet.
Vi vill informera dig om att de personliga uppgifterna i detta formulär kommer att behandlas av Funiglobal Development S.L. (Funidelia) ensam ansvarig för dem. Huvudsyftet med denna information är att svara på eventuella frågor eller förfrågningar som du kan ha. Legitimering sker genom samtycke från den berörda parten. Vi informerar dig om att vi inte kommer att lämna dina uppgifter till utomstående. Du har rätt att få tillgång till, rätta till och eliminera uppgifter, bland andra rättigheter, enligt förklaringen i den Integritetspolicy som finns tillgänglig här.