Kundservice

https://www.funidelia.se/cart

Jag har mottagit en ofullständig produkt/ delar eller accessoarer saknas

Vi är ledsna att du fick en ofullständig produkt, vi kan ha fått den i detta skick från fabriken. Kontakta oss för att begära en retur via ditt konto och ange orsaken i avsnittet för retur, eller använd kontaktformuläret nedan. För att påskynda processen, ange:

  • Produktens Referensnummer och ange den saknade delen.
  • Beställningsnummer.

När vi har fått din förfrågan kommer vi att kontakta dig så snart som möjligt med en lösning. Om återbetalningen godkänns kommer vi att returnera det fulla beloppet som betalats för föremålet, exklusive fraktkostnader, eller om produkten fortfarande finns tillgänglig skickar vi dig en ny produkt. Du har 14 kalenderdagar från det datum du fick beställningen för att göra detta krav.

** Viktigt: Det är obligatoriskt att meddela oss om den saknade delen av produkten och din avsikt att returnera den innan du skickar tillbaka varorna till oss. Underlåtenhet att göra det kan leda till att återbetalningen avvisas.

Andra relaterade frågor:
Top