Vi beklagar att artikeln har kommit fram defekt eller med saknade delar.
Gå till "ditt konto" och klicka på knappen «Returer och reklamationer». Välj beställningen och den defekta artikeln eller artikeln med saknade delar och ge oss all information så att vi kan lösa ärendet så snart som möjligt.
Du har 14 kalenderdagar från det att du mottagit beställningen för att göra denna reklamation.
Viktig information: Använd denna knapp endast för att anmäla en defekt artikel eller en artikel med saknade delar. Det är obligatoriskt att informera oss innan du skickar tillbaka varan. Om detta inte görs kan returen nekas.
Får jag automatiskt en ersättningsprodukt?
Efter granskning, om återbetalning är berättigad, kommer vi att återbetala hela beloppet som du betalade för denna artikel utan returavgift, eller om vi har tillgänglighet, skickar vi en ny produkt.
Vi vill informera dig om att de personliga uppgifterna i detta formulär kommer att behandlas av Funiglobal Development S.L. (Funidelia) ensam ansvarig för dem. Huvudsyftet med denna information är att svara på eventuella frågor eller förfrågningar som du kan ha. Legitimering sker genom samtycke från den berörda parten. Vi informerar dig om att vi inte kommer att lämna dina uppgifter till utomstående. Du har rätt att få tillgång till, rätta till och eliminera uppgifter, bland andra rättigheter, enligt förklaringen i den Integritetspolicy som finns tillgänglig här.