Vi beklagar att din beställning inte kommer fram på det beräknade leveransdatumet. De uppskattade datumen uppfyllds i de flesta fall, förutom förhållanden utanför vår kontroll, till exempel förseningar vid transport.
För mer information, gå till "ditt användarkonto."
Om beställningen ännu inte har skickats:
Kontrollera tillgängligheten för varje artikel. Om det finns produkter som försenar din beställning kan du ta bort dem.
Om du fortfarande inte får din beställning i tid trots att du redigerar din beställning kan du avbryta din beställning (utan extra kostnad).
Om beställningen redan har skickats:
Avbryta beställningen eller påskynda leveransen är inte längre möjligt eftersom den nu är med transportören. Om du inte får din beställning i tid kan du begära återbetalning inom 14 kalenderdagar från leveransdatum.
Vi vill informera dig om att de personliga uppgifterna i detta formulär kommer att behandlas av Funiglobal Development S.L. (Funidelia) ensam ansvarig för dem. Huvudsyftet med denna information är att svara på eventuella frågor eller förfrågningar som du kan ha. Legitimering sker genom samtycke från den berörda parten. Vi informerar dig om att vi inte kommer att lämna dina uppgifter till utomstående. Du har rätt att få tillgång till, rätta till och eliminera uppgifter, bland andra rättigheter, enligt förklaringen i den Integritetspolicy som finns tillgänglig här.