Vår kvalitetsavdelning kan behöva några dagar för att behandla och gå igenom din retur, även om du fått bekräfteelse på att sändningen ankommit vårt lager. Trots det försöker vi alltid att återbetala så snabbt som möjligt och inom den legala gränsen på 14 dagar ifrån datumet då vi fått returer till våra installationer. Vi försöker hantera dessa ärenden så snabbt och smidigt som möjligt, men kan dröja lite längre tid beroende på säsong såsom Jul, Carneval eller Halloween.
För mer information, gå till "ditt användarkonto."
Vi vill informera dig om att de personliga uppgifterna i detta formulär kommer att behandlas av Funiglobal Development S.L. (Funidelia) ensam ansvarig för dem. Huvudsyftet med denna information är att svara på eventuella frågor eller förfrågningar som du kan ha. Legitimering sker genom samtycke från den berörda parten. Vi informerar dig om att vi inte kommer att lämna dina uppgifter till utomstående. Du har rätt att få tillgång till, rätta till och eliminera uppgifter, bland andra rättigheter, enligt förklaringen i den Integritetspolicy som finns tillgänglig här.