Du hittar spårningsinformationen i beställningsinformationen genom att gå till "ditt konto".
Om en beställning innehåller flera produkter kan var och en ha olika leveransdatum. Det beräknade datumet som anges under köpprocessen är dock det datum då du får alla produkterna tillsammans.
Om du har fått ett mejl som informerar dig om leveransen av din beställning med transport, i det hittar du en direktlänk till spårningen. Om du inte har denna e-post kan du också spåra din försändelse genom att gå till "ditt konto". I den kommer vi att förse dig med transportörens information så att du kan kontakta dem direkt och få mer exakt information.
Obs: Om paketet visar att det har levererats, men du inte har fått det, gå till sidan "Leverat och jag har inte fått det" för mer information.
Vi vill informera dig om att de personliga uppgifterna i detta formulär kommer att behandlas av Funiglobal Development S.L. (Funidelia) ensam ansvarig för dem. Huvudsyftet med denna information är att svara på eventuella frågor eller förfrågningar som du kan ha. Legitimering sker genom samtycke från den berörda parten. Vi informerar dig om att vi inte kommer att lämna dina uppgifter till utomstående. Du har rätt att få tillgång till, rätta till och eliminera uppgifter, bland andra rättigheter, enligt förklaringen i den Integritetspolicy som finns tillgänglig här.