Om du inte returnerat hela din order, så kommer Klarna inte uppdatera din faktura under processen, men det är fortfarande nödvändigt att du meddelar oss att du tänkt returnera både på vår hemsida och på Klarnas (https://my.klarna.com/se/sv/login) hemsida.
Kunden behöver bara betala för produkterna de behåller och eventuella returkostnader.
Efter vi behandlat returen i vår lager, kommer du få ett bekräftelsemail ifrån Klarna.
Om du har fler frågor, vänligen kontakta Klarna kundservice direkt: https://www.klarna.com/se/kundservice/
Tel.: 08 - 120 120 10
Både om du gjort en delretur eller en helretur, vill vi påminna dig om att du måste registrera din retur av produkter hos Klarna.
Du kan nå ditt konto hos Klarna genom denna länk:
https://my.klarna.com/se/sv/login
- Om du gjort en "delretur". Efter att behandlat din retur i vårt lager, får du ett bekräftelsemail ifrån Klarna. Kunden betalar bara för de produkter den behåller och kostnaden för returen.
- Om du gjort en "helretur".Efter att behandlat din retur i vårt lager, får du ett bekräftelsemail ifrån Klarna. Därefter gör Klarna en faktura enbart med kostnaden för returen.
För mer information rekommenderar vi dig att kontakta Klarnas kundservice direkt:
https://www.klarna.com/se/kundservice/
Tel.: 08 - 120 120 10
Vi vill informera dig om att de personliga uppgifterna i detta formulär kommer att behandlas av Funiglobal Development S.L. (Funidelia) ensam ansvarig för dem. Huvudsyftet med denna information är att svara på eventuella frågor eller förfrågningar som du kan ha. Legitimering sker genom samtycke från den berörda parten. Vi informerar dig om att vi inte kommer att lämna dina uppgifter till utomstående. Du har rätt att få tillgång till, rätta till och eliminera uppgifter, bland andra rättigheter, enligt förklaringen i den Integritetspolicy som finns tillgänglig här.