Vi förlänger returperioden till den 30 december för alla julköp som gjorts sedan den 20 november.
Först bör du gå in på ditt användarkonto och välja "Returer". Kom ihåg att du har 14 kalenderdagar dagar på dig att ansöka om en retur från det datum du mottog din beställning.
Du kan välja att returnera via vårt transportnät med etiketter och lämna in den på vilket utlämningsställe för du vill (59 kr) eller skicka det med din egen transportör. Vi står inte för kostnaden för returen. När vi mottagit returen till vårt lager startar återbetalningsprocessen och du får återbetalning på samma sätt som du betalat.
Vänligen kontrollera först att din produkt möter nedan villkor i vår returpolicy.
Du måste följa dessa steg för att begära en återbetalning:
Logga in med dina användardetaljer på uppe i högra hörnet på vår hemsida. I ”retursektionen” ser du de köpta produkterna du kan returnera och din återbetalningsstatus eller redan gjorda produktändringar.
Ibland kanske dina produkter inte syns på denna sida och du kan inte returnera dem förrän efter ca 12/24 timmar efter leverans. Anledningen till denna fördröjning är att systemet behöver en stund för att överföra data ifrån transportföretaget om att din order levererats.
Du måste välja de produkter du vill returnera och välja en orsak (bara om du vill, men det hjälper oss mycket).
Du kan antingen printa en returlabel och lämna in paketet på närmsta postinlämningsställe eller skicka paketet på ditt eget sätt. Viktigt: Lämna inte tillbaka paketet via Postnords utlämningsställe. Vi hämtar inte returer hos Postnord, paketet ska skickas till vårt lager.
Emballera din retur på ett korrekt sätt, och inkludera en utskriven och ifylld kopia på fraktsedeln du fick med ditt bekräftelsemail på din beställningñ. Om du använder en utav våra returetiketter, klista det tydligt på ovansidan utav paketet och lämna in den på vilket utlämningsställe för du vill. Om du skickar returen med eget transportsätt, måste du komma överens med transportföretaget och skicka paketet rätt packt inom 14 kalenderdagar till adressen vi uppger på ditt användarkonto.
Om du väljer att göra returen med vårt etikettsystem har du 14 kalenderdagar på dig att lämna in returen på utlämningsstället från förfrågan.
Om du skickar själv kommer ett spårningsnummer att krävas. Vi tar inget ansvar om paketet inte tas emot i våra lager.
Ögonblicket efter du registerat din retur på vår hemsida, kommer du få ett bekräftelsemail med instruktioner att följa för att skicka oss returen och få återbetalning.
Kom ihåg att komplettera fraktsedeln du fick i emailet med din beställningsbekräftelse.
Så snart vi tagit emot de returnerade produkterna, startar vår återbetalningsprocess. Om du betalat med kreditkort eller PayPal, skickas pengarna direkt tillbaks dit. Observera att fraktkostnaderna för en beställning du mottagit endast kommer att återbetalas om hela beställningen (dvs alla dess produkter) returneras. Informationen gäller endast för vanlig frakt. För Express återbetalas endast vanliga fraktkostnader.
Om du vill byta storlek på din maskeraddräkt du mottagit, följ bara stegen listade tidigare och gör en ny beställning med rätt storlek. Det innebär att du först måste följa vår returpolicy och sedan göra en ny beställning.
Vi vill informera dig om att de personliga uppgifterna i detta formulär kommer att behandlas av Funiglobal Development S.L. (Funidelia) ensam ansvarig för dem. Huvudsyftet med denna information är att svara på eventuella frågor eller förfrågningar som du kan ha. Legitimering sker genom samtycke från den berörda parten. Vi informerar dig om att vi inte kommer att lämna dina uppgifter till utomstående. Du har rätt att få tillgång till, rätta till och eliminera uppgifter, bland andra rättigheter, enligt förklaringen i den Integritetspolicy som finns tillgänglig här.