Kundservice

https://www.funidelia.se/cart

Kan jag ändra artiklar i min beställning?

Om artiklarna i din beställning inte fanns tillgängliga för omedelbar leverans och vårt lager därför inte börjat behandla din beställning, erbjuder vi dig alternativet att:

  • Ta bort artiklar ifrån din beställning.
  • Avboka din beställning.

(Att lägga till produkter är inte möjligt)

För att redigera din beställning, vänligen gå till "ditt användarkonto".

Om vi ​​redan har börjat förbereda din beställning kommer statusen för din beställning att ändras till "under förberedelse" och du kommer inte längre att kunna göra ändringar i den. Från och med nu:

  • Om du vill lägga till en artikel: placera en ny och separat beställning (detta kan leda till ytterligare fraktkostnader).
  • Om du vill ta bort en artikel: du har 14 dagar på dig att returnera varan från det datum då din beställning levereras.
Andra relaterade frågor:
Top