Vi beklagar att du har fått en ofullständig eller felaktig beställning.
Gå till "ditt konto" och klicka på knappen «Returer och reklamationer». Välj beställningen och de felaktiga eller ej mottagna produkterna och ge oss all information så att vi kan lösa ärendet så snart som möjligt.
Du har 14 kalenderdagar från det att du mottagit beställningen för att göra denna reklamation.
Viktig information: Använd denna knapp endast för att anmäla en felaktig eller ej mottagen artikel. Det är obligatoriskt att informera oss innan du skickar tillbaka varan. Om detta inte görs kan returen nekas.
Får jag automatiskt en ersättningsprodukt?
Efter granskning, om återbetalning är berättigad, kommer vi att återbetala hela beloppet som du betalade för denna artikel utan returavgift, eller om vi har tillgänglighet, skickar vi den korrekta produkten.t.
Vi vill informera dig om att de personliga uppgifterna i detta formulär kommer att behandlas av Funiglobal Development S.L. (Funidelia) ensam ansvarig för dem. Huvudsyftet med denna information är att svara på eventuella frågor eller förfrågningar som du kan ha. Legitimering sker genom samtycke från den berörda parten. Vi informerar dig om att vi inte kommer att lämna dina uppgifter till utomstående. Du har rätt att få tillgång till, rätta till och eliminera uppgifter, bland andra rättigheter, enligt förklaringen i den Integritetspolicy som finns tillgänglig här.